Visites guiades per València



El passat dia 15 de Desembre vam viure un divendres molt diferent!
Vam tindre el plaer d'acompanyar als alumnes de 1º de TASOCT amb el seu treball de les visites guiades per la ciutat, com ferem nosaltres l'any passat. Nosaltres, també vam preparar unes dinàmiques en anglés que ferem en els distints llocs que vam visitar.

El primer lloc al que vam anar va ser el Mercat de Colón, on els companys de 1º havien organitzat una sèrie d'activitats que van estar molt guays. La primer consistia en fixar-nos en les cafeteries, mercats, pubs.. que hi havien al mercat i contar-los, per veure si haviem acertat en el tipus d'establiment; després teniem que fixar-nos en les faxades del mercat i en els seus detalls (animals que hi havien, menjar...). Finalment el grup va explicar un poc la història del mercat i el seu canvi de l'antiguitat a l'actualitat.

El segón lloc on vam anar va ser la Plaça de la Verge, allí per introduïr-nos ens van fer algunes preguntes per veure que coneixem sobre ella. Després es vam ficar per grups i vam fer un tipus de concurs, el grup que més preguntes encertava guanyava, per finalitzar vam fer un joc utilitzant els codis QR, en els qual teniem que buscar diversos llocs que marcaven a una app que teniem que descargar-nos al mòvil i per acabar ens vam ficar en cercle i cadascú deia una cosa que havia aprés sobre la Plaça.

En tercer lloc ens vam desplaçar fins L'almoina. Per començar, de nou amb el codi QR, teniem que buscar una part de la catedral que es trobava al costat de L'almoina, una volta la trobavem i ens deixavem entrar dintre ens vam trobar amb el crim de Cèsar, que va ser interpretat per alguns dels i les alumnes de 1º. Teniem que esbrinar qui l'havia comes, i, després ells i elles ens el explicaven.
A mi personalment em va agradar molt, ja que anaven vestits de l'època i va estar molt divertit.

Per finalitzar les visites realitzarem una ruta per la València Antiga, destacant les visites des de les Torres de Quart a les Torres de Serrano, caminant pel barri del Carme.
Vam visitar les Torres de Quart i ens van donar una xicoteta explicació sobre ella, després mentre caminavem pel Carme, per grups, teniem que anar fixant-nos en alguns elements que teniem marcats a una fulla, quan vam arribar al portal de la Valldigna amb els grups que ja teniem fets anteriorment, teniem que crear un refrany, personalment va ser el que més em va agradar.
Per últim vam visitar les Torres de Serrano i ens vam donar una xicoteta explicació sobre ella.


Personalment les visites em van agradar molt, ja que en elles, vaig poder veure les diferències entre les visites que vam fer nosaltres l'any passat. Aquestes em van pareixer molt originals i participatives i a més vam viure un divendres diferent i molt especial.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Fise Sichuan

L'actualitat del Sahara

Exposicions turístiques